VÅRVINDAR FRISKA LEKA OCH VISKA

IDAG KÄRA NI KOM VÅREN till den här vackra staden (jag bestämmer i alla fall att det är idag)!! jag snörade på mig conversen, satte på mig klänning och skinnjacka för att sedan spatsera till skolan. eller jag tog tvärbanan och tunnelbanna såklart. orkar väl inte gå till farsta heller.
hade kanske världens tråkigatse lektion (arbetsmiljö och säkerhet) och sen åkte jag hem igen efter 3 timmar. och vad tror ni jag gjorde då? somnade såklart. hahahahahaaaa. ha. haa. deppigt.

men imorgon ska jag man ju va hurtig och sen gå till skolan och sen hem till adela nångång sådär på kvällskvisten. sjukt nyfiken på hennes nya lya ju.

jag har även kommit på att jag har jättemycket skitfula klädet. hur tråkigt som helst, men jag vill ju liksom inte kasta alla kläder heller för då har jag ju inga kvar och då blir det liksom tomt och då kommer jag bli ledsen. typ. fan synd att jag inte har en massa pengar så jag kan köpa nya kläder.
kommer typ inte kunna köpa några kläder heller för jag vill hellre åka utomlands än köpa en ny klänning. jäkligt synd att man är student alltså.. och jäkligt synd att vi inte kommer kunna åka både till paris i höst och nåt mer i vinter. för så rik är jag faktiskt inte.
och om jag nu ska flytta till solna kommer jag ju bli ruinerad. hoho, så jävla nice med en hög hyra.

ne men om man kanske skulle ta och dricka te eller nåt.
skulle nog behöva ringa nån och prata av mig men risken finns ju att ingen orkar lyssna. trist ju

och juste, vad säger man till nån som fått missfall? kan verkligen inte komma på nåt "bra" alls.

pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0