25 26 27 MARS

hade ju en ganska så trevlig helg och tog en miljard bilder så jag summerar helgen mes just bilder.

Började helgen med middag och förfest hos Cissi, det såg ut såhär:


sen åkte vi till debaser slussen allihopa (robban, cissi, jag, malin, lunkan, oskar, oliver, goran och olle). där drack vi lite mer öl och sen joinade lite mer av våra kära vänner och det såg ut lite såhär:

(lika som bär tydligen)

Sen åkte vi alla hem, men inte lunkan han skulle sova hos mig och det var ju bra för då kunde vi ta en sväng på söder på lördagen och det såg ut såhär:



Sen skulle vi åka till Cissi för att hämta lunkans saker och jag skulle väl mest bara dit för att bli upphämtad. Cissi mådde dåligt sa hon så vi köpte bananer till henne:



vi skulle ju åka till örebro för att se håkan hellström och det gjorde vi ju! bilresa och håkan:



Håkan var ju fantastisk! vi åkte hem direkt efter. såfort jag kom hem så somnade jag, på typ 3 sekunder. jävligt trött och sliten. vaknade upp på söndagen och sen sov jag lite till för att sedan bli väckt av Malin. Vi åt indiskt och hängde:


Sen mötte jag upp lunkan och cissi för att vi skulle se Säkert! på debaser medis. drack lite rödvin och sen gick hon upp scen efter lite ludwig bell osm inte va så bra. sagt och gjort:

Efter Säkert! (som också va braaaa såklart!!) skulle vi hem och självklart snöar det. våren kommer och går lite som den vill i det här landet... :



Det var den helgen det.
Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0