SÖDERSJUKHUSET OCH MED GRUND

mmmm. vad ska man skriva då? haft en otroligt tråkig dag i alla fall. vaknade vid 9 och trodde aldrig jag skulle kunna ta mig upp ur sängen. HERREGUD så trött jag är. den här helgen tog alldeles för hårt på mig. dock kändes den megalång och det gillar man väl.
jag tog bussen till SöS och tog lite blodprover och sen hem för att plugga. dock somnade jag. haha! fast nu har jag faktiskt pluggat och ska nog fortsätta med det resten av den här fantastiska måndagen. det är inte ens sol ute, så jävla ovärt.
Men vet ni! kommer ni ihåg den nya hamburgaren på MAX som vi såg när vi var i linköoing? den såsen heter ju Umami och nu mina kära vänner ska jag berätta vad Umami är. det är den 5 smaken! det ni. glutamat. eller nåt. nu vet ni. bra att ni har mig va? (så här tråkigt har jag alltså....)

jag ska till tandläkaren på torsdag. tror väl att jag kommer bli hyfsat fattig efter det besöket..

pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0