SÅNT SOM JAG GILLAR OCH GÖR MIG GLAD

solens strålar, min iphone, god mat, rött vin, flamman, linköping, mina vänner, familjen, blommor, ballonger, killar, hångel, bada, ledighet, helger, sjukt roliga utekvällar, pengar, bäbisar, barn, fina sms, vackra bilder, komplimanger, kramar, kärlek, när jag lyckas, musik, nystädat, lukten av nytvättade kläder, när jag tänker på nyårsafton, vakna upp med dom finaste vännerna, åka tåg, regn när jag är inomhus, insulin, SöS, sommar i stockholm, Hosjön, mormor, barnen på paletten, minnen från resor, max skämt, buss 491, bra smaldagar, bra hårdagar, nya skor, dansa, när snön försvinner, när man äntligen kan sätta på sig conversen, helge skog, hemmafester, grönt gräs, bondi beach, promenader, tända ljus, kolla på film, fina nagellack, Oh lala jag vill ha dig, riva del sole, sova, hm, frukost, bo på hotell, lösgodis från seveneleven, södermalm, facebook, läsa bloggar, chai te, trädgårn, vackra människor, tacos, sickla, CSN, sex, enskededalen, min skinnjacka, varma mackor, norrland, smink som gör mig fin, hosjön, iskall cider i solen........................



fortsättning följer.

Kommentarer
Postat av: aaapapapaaaa

du har skrivit hosjön tvåå gånger härvaaa.. dom aandra sakerna känner sig lite uuuuuutanföööeeeeerrrr

2011-03-24 @ 11:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0