öööh

just nu vill jag dö lite. jag är så otroligt trött men jag har ingen lust att sova nu, jag orkar inte vända på dygnet igen. så jävla jobbigt att vända tillbaka och hålla på.
igår blev det förfest hos fredrik i älvsjö, taxi till sturelplan, obaren, träffade på allas vår idol magnus uggla, en promenad till anton, lite häng, en taxi tillbaka till älvsjö och där var den lördagen slut.
nu sitter jag hemma med jenny och maria. dom ligger utslagna i soffan eftr en hård helg i stockholm och jag sitter här och väntar på bättre tider, eller nåt.
imorn börjar en ny vecka, ska till sös för ett litet besök och sen kanske jag ska jobba lite i veckan? jaja.

jajajajaja.
jajaj. akaka
bajs
trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0