OH LA LA JAG VILL HA DIG

kollade precis på debatt på 1an och herregud så kul det är att se folk diskutera. fantastiskt! fast jag gillade i alla fall det kissie sa i slutet, det enda jag höll med henne om under hela programmet.
BB, Kissie och stulen barndom. vilket jävla gäng ändå!

är typ sugen på att gå ut nu! sugen på att hänga med massa roliga människor och ha så himla himla kul. skulel vilja skruva tillbaka tiden en vecka. för en vecka sen var jag hemma hos robban, kollade på film, snackade skit och kände mig sjukt glad.
varje gång jag kommer hem från linköping blir det samma sak. jag blir deppig och hatar stockholm! det är fan inte bra alls. haha

nämen imorn ska man ju hem till familjen blomqvist på lite middag och förkrök och sen ut och bli full igen. kanske träffar man nån ny trevlig person också. jag gillar ju nya personer, dom förgyller oftast livet lite.

när snön försvinner då jävlar ska man börja springa med syrran. tydligen. hon ringde mig och sa det. vet ju hur hon är. hon köpte liksom ett gymkort på sats för 500 kr i månaden och gick dit EN gång på 6 månader. herregud vilken lat människa hon är. hon är liksom värre än mig.jag skulle ju i alla fall gått tid kanske 4 gånger..?


Dusch ska jag göra och sen kanske kanske sova. eller typ kolla på film. orka sova när man kan va vaken ju.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0