my girl talking about my giiiirrrlll.

så jäkla härligt när ens humör går som en bergådalbana. ena stunden känns allt så trist för att i nästa kännas..tiptop? eller.. okej en härlig överdrift. men kände förut idag att allt sög å va trist. kan ha att göra mde att jag låg hemma inne och pluggade enbart. men sen nu på kvällen har jag ny härlig glad energi. kanske har det att göra med att jag fått vara med bästa människorna adela å ida. ujujuj. nu ligger jag å myser med min lilla tjocka katt mister och pratar med S på fb. vi är rätt nöjda över att vara 2011 års största snackis? he he he. oförtjänt mkt track. bu.
imorn är det onsdag. å lill-lördag. å utgång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0