im happy, feeling fine.

Fick tillbaka hemtentan idag och så sjukt GLAD! och typ lite stolt över mig själv. hoppades, på riktigt, att jag skulle få godkänt och slippa göra restuppgifter eller salstenta (f eller fx). vill inte ens öppna kuvertet för att se vad jag fått innan lektion för tänker att om jag får dåligt kommer jag vara sur resten av lektionen.  fick höra av en klassis att ingen fått A, 2 fick B, 7 st fick C ytterligare 7 ett D och 6 fick FX och sen var det tydligen några som inte ens skrivit. men helt jävla sjukt att jag av alla var en av två! jag och tilda fick B. nu kommer jag vara glad resten av dagen! ska lägga mig och äta jordgubbar och läsa vår tids psykologi..
xoooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0