happy endings

SOMMARTRÄDGÅRNPIMS.

ska typ låtsas som att det är sommar imorgon. ska väl ändå vara över nollsträcket.. då får man det.
nu lyssnar jag på en sjukt bra skiva jag hittade på spotify igår. med bara sån svensk härlig sommarmusik. ih.

jag är väldigt rastlös så skriver mest för att ha något att göra. vilket kan göra att detta blir väldigt osammanhänget. vet inte ens vad jag skriva. men det är ett ganska trevligt tidsfördriv att sitta och skriva såhär. jahaja. idag har inte varit en dag som kommer gå till historien. har vaknat alldeles för sent. ätit frukost alldeles för länge. promenat till sickla, vilket var väldigt härligt. det var varmt ute och snön smälte. köpte onödiga nödvändigheter såsom nagellack. sen gick jag hem. lagade mat (carbonara..alladeles för gott). sen har jag pluggat matematik. wihow..



återkommer sen...

xooxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0