far too early in the daytime to be thinking about that

fredag! härligt. i onsdags firades en avklarad (jävligt tveksam) tenta med öl och mat på fridays. fick ringa mamma å be henne föra över lite pengar dock.. detgårbranukompisdetgårbranu. öh. så igår hade jag inget plugg för mig då nya kursen börjar först på måndag (orka ha framförhållning?). istället var vi i stan och åt. sen åkte jag å lunkan hem å åt. skulle kolla på en film för att göra hans etikläxa. men den var så förbannat tråkig filmen. om nå oljeskit i texas. så det blev hämnden istället! mycket bra film. lite hemsk. ville vid många tillfällen stänga av eller bara gå ifrån. hehehe.. idag ska jag städa lite nu jobba lite senare och hem och göra mat. dricka lite rödvin. gå ut och dansa. xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0