& få mig av den här jävla gatan har stått i regnet så länge att jag börjat krympa.

Var hos syster & co igår och hade lugn fredag. vi åt musslor, halloumi-sallad och drack champagne. hade väldigt mysigt. avslutade med att kolla på en bra film (great debaters). tänkte sova där men halvvägs in i filmen vaknade oliver och började skrika på sin kära mor och sen kom det en hel jävla massa spya. rätt onice. så jag tog mitt pick å pack å försvann snabbare än kvickt. vill ju inte bli sjuk heller. ska ju på festligheter snart.  det är så fruktansvärt fint väder. när jag var ute på en liten promenad förut så såg jag blommor! jaja. nu ska jag plugga lite, duscha, snygga mig lite och sen hem till Ida för lite käk & alkohol förtäring.
ha en bäst lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0