asfalt

men. i fredags var jag bara hemma. var alldeles trött för i torsdags gick jag ut och tog "en" öl med harry och goran (va ju st p day). i går.. älskade lördag. älskar lördagar. speciellt när dom är spontana! Och det var en spontanutgång. skulle på bio med ida. och sen hörde jonte av sig och ville med mig och ida. sen ändrade vi planerna. hade en liten förfest hemma hos mig. sen gick jag ida och jonte å mötte upp malin i centrum. åkte till gullmars och träffa goran å lunkan. lämnade dom vid s-tull för att ta oss till skrapan. träffade människor det var länge sen man såg (ingen större förlust). förflyttade oss till götgatsbacken för öl med lunkan goran harry lennart och 2 till vilka nu de va. sen gick vi till bästa debaser slussen (men här tappade vi malin, jonte, lennart +2). sen dansade vi, dansade dansade dansade dansade dansade. fick roliga sms under kvällen också! dom ska jag spara i dar veckor å år. killar kan inte ta en "diss"? då är man SVÅR eller FEG? heeey, de e inte MIG de e fel på det är DIG. Ida va på G igår också! Sötnos. xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0