summerlovin'

jobbandet flyter på..efter jobbet idag mötte jag upp ida och robert och så begav vi oss till koltrastvägen för grillning och häng. min syster hade bjudit in till en spontan grillmiddag! älskar (!!!) grillat. det är mysigt, socialt, gott och allt som är bra med saker man kan äta. hehe. blev även till att spela spel, hoppa studsmatta och spela fotboll. dock skadade sig både jag och oliver i matchen.. tillslut var cornelia så trött att hon gick upp i sängen och la sig och sov. bara sådär. min lilla snuppa.. åh.
nej men imorgon är det FREDAG! sommar och fredag... fan den BÄSTA kombon? Lite rose på det sen är jag i HIMLEN!
hoppas vi inte hörs förrän efter helgen (=BRA helg!)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0