säkert.

Annika Norlin var lika fin och bra som vanligt, men det var lite väl lång tid man fick sitta o lyssna på, ibland, tråkiga frågor med ganska så tråkiga svar. Ser henne hellre på en konsert måste jag ju säga.
vi tog en liten promenad genom staden för att sen ta tunnelbanan till slussen där jag handlade lite mat.
och den här staden är ju perfekt nu och luktar något så fantastiskt gott!!! det luktar sommar, utomlands och kärlek.

Imorgon skriver jag mitt sista prov för terminen, sen ska jag inredningsshoppa! på onsdag är det avslutning med min klass (kommer ju inte gå med någon av dom längre) och på torsdag ska jag äntligen få träffa lisa fisa.

Midsommar också ju. hur den dagen kommer utspela sig har jag absolut ingen som helst aning om. men kul blir det nog!

Puss!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0