MIDSOMMARHELGEN

Helgen är officielt slut om ca 1 ½ timme. Den här långhelgen kunde inte ha börjat bättre! tog mig till tyresö för att äntligen få träffa Lisa och det var precis lika fantastiskt som jag hade tänkt mig.
Det blev lite öl o lite middag för att sen lämna ett regnigt tyresö för ett lite torrare sköndal. drack ännu lite mer öl med max, jocke, anton och marre. snackade skit och övervägde utgång, dock åkte jag hem för jag kände att jag inte ville må allt för dåligt på självaste midsommarafton.
vaknade upp till ett halvsoligt stockholm på fredagen. fixade oxh trixade för att bli fin och sen tvärbana, buss och promenix för att äntligen komma fram hem till Sebbe där alla andra befann sig.

Vi skålade, pratade, skrattade, åt, snapsade, lekte lekar, badade, drack lite till, bekantade oss med nya vänner, tog en massa kort, dansade, kramades och allt annat viktigt man gör på midsommar.
kvällen slutade ganska abdrupt pga illamående och sånt där som framkallas av alkohol. jag blev rädd för alla tjejer och till slut tog jag mig hem (kan ha varit den jobbigaste hemvägen någonsin).

hur som helst, jävligt rolig dag och jävligt rolig kväll.

en vecka kvar, sen börjar jag jobba. eeeeeeh.. och samtdigit flytta hemifrån. inte sådär jättevälplanerat har jag kommit på såhär i efterhand.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0