jag är ledig ledig ledig sitter bara brevid brevid brevid gör ingenting ingenting alls tar det bara bara nice....

min första semestardag "avklarad" och den var riktigt trevlig. jag robban oskar å david åkte å lunchade med oliver först och sen åkte vi ut till wågström och spenderade hela dagen vid poolen och badade i havet. bästa på hela dagen var ändå när jag vann i kortspel.. då var man nöjd.
imorgon fortsätter semestern med lite obligatorisk segling. och på onsdag blir det grönan. alltså... den här semestern ser ju ut att ha en riktigt bra början snart.
och ja; midsommar var bäst!
nu ligger jag utslagen i soffan (jobbigt med sol och bad).
xoxo

Kommentarer
Postat av: adel

livet är hårt mot dig

2011-06-27 @ 20:04:57
Postat av: CcCp

i know :( kom å rädda mig??

2011-06-27 @ 21:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0