IDAG

det har varit en jättebra torsdag idag, hade en skön lektion i skolan och fick sen reda på att jag antagligen kommer befinna mig på antingen södersjukhuset eller karolinska i höst. känns jävligt bra måste jag säga!
sen bestämde jag mig för att ta en sväng förbi dagis. precis just då så sprang den första klassen från jensen södra ut. herregud vilka jävla rysningar jag fick, det var så fint och dom var så glada.

när jag äntligen kommit in på paletten och hälsat på alla barnen så får jag syn på sofie och hennes MAGE. så himlahimlahimla fin och jag blev så glad att just hon är gravid. blev tillomed lite avis, har liksom alltid sett upp till henne på nå vis. hon kommer få världens finaste unge!

Och seeeeeeeeeeen tog jag mig till stan för att åka ut till stuvsta! mycket mysigt med bus, fotboll, middag och snack. tack fam riddez för allt!

det jag egentligen villa säga va att det har varit en bra dag. bra bra bra bara.
imorgon är det helg (igen???!??!?). blir väl lite vin, mat, examensfest och inflyttningsfest.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0