en dag i sänder.

seglingen igår var spännanade. Oskar kom och hämtade mig vid nio ungefär, sen åkte vi och hämtade Robban och David och mötte upp Adam. Sen styrde vi mot Vissvass. Vi åkte ut ungefär två timmar innan vi stannade till för att äta och bada och sola.. men Robban nöjde sig inte med inte, nej nej. Han skulle testa sin båt-gunga. Man gungar utanför båten, men Robban får ju för sig att han ska försöka svinga sig runt heeela. så efter några varvs försök hör vi andra bara ett AAAAAAAJ. Då har han ju, förvånanasvärt nog, gjort illa sig.. Det blödde rätt mycket och när vi torkat bort det mesta såg vi att det var rätt djupt så det var bara att hissa segel och segla hem igen! Men vi var ute på havet i minst fyra timmar, så det kändes helt okej.. Dock är ju Robert skyldig oss alla en segling nu.. Det blidde varje fall 45 minuter på vårdcentralen och två stygn. Så sen åkte vi hem till Oskar för lite kortspel, pizza, kortspel. Sen åkte jag David och Robert hem till David och kollade på en inte så där jättebra film, unknown. 

Nu väntar jag på att Ida ska komma och bada med mig här i Sköna dalen. Sen gröna lunden. Sen utgången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0