14, 13, 12, 10 (because I slept for so long those days)

hade en bra bakisdag igår. vaknade upp hemma hos emma, låg och åt upp deras pasta för att åka till lunkan och möta upp honom och oscar. hos lunkan såg det ut som att det varit slagsmål? blod, krossat glas och ja ganska så allmänt..äckligt.. hehe. sen gick vi och badade och kollade på grodyngel. blev fundersamma över hur förvandlingen yngel till groda ser ut? man har ju aldrig sett mellantinget? Hmm..
sen blev det pizza innan vi åkte till nästa sjö, nu med Robert som chafför. på väg ner mot sjön hittade Robban en groda och jag skrämde slag på killarna med min panikattack. JAG SA JU ATT JAG ÄR LIVRÄDD??? öh.
sen åkte jag hem, åt choklad till middag och kollade ca 30 min av the green hornet innan jag somnade. och sov till alarmet ringde imorse. då hade jag nog sovit i ca 11 timmar... finemang.
Efter jobbet idag mötte jag upp Robert för att ge blod. det gjorde lite ont, faktiskt. men jag klarade trots att jag är lite rädd för sprutor. men hon lyckades tyvärr sticka in den lite fel, så när vi satt och fikade efteråt och jag klagat på att jag hade sjukt ont i armen gick Robert fram till en av de som jobbade där. Han kollade armen gav mig lite salva, miljoner plåster och en trisslott! med 25 kr vinst. Sååå... jag fick: kakor, saft, mackor, en termos, järntabletter, miljoner plåster, en trisslott, andra småprylar, ett gott samvete och en ond arm av detta..
xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0