we no speak americano

det blidde inge grönalund i onsdags. var tydligen konsert där. jaja! det blidde en dag på plajan med ida och lisa, hur trevligt som helst det. sen gjorde vi iordning mat som intogs på en gräsplätt med lite rosse och gott sällskap (robban max å jocke joinade oss). Sen blidde det trädgårn med ändå fler trevliga människor. vi minglade runt och träffade en hel del trötta människor, men kul hade vi! och sen lite debaser slussen på det, där jag och ida dansade som aldrig förr (typ). sen lite äcklig mcdonalds-mat men sjukt god mcdonalds-mjölk innan hemgång.

Igår solade jag och ida lite hos mig, sen tog vi en cykel (från mamma) och cyklade till Ida och åt lunch. sen CYKLADE JAG ENDA HEM. va typ jobbigt i den tropiska hettan..

sen kom robban å så kollade vi på en skitdålig film, the tourist..sen den ej.
somnade, vaknade och nu väntar jag på att robban ska komma med lunch sen ska jag ta mig mot Stuvsta för lite häng med mina finaste älsklingar.
Imorgon ska det vara fint väder. jiha.
xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0