VILL DU LIGGA MED MIG DÅ

Nu är det fredag igen och jag sitter hemma. sjukanmälde mig igår och kände att min kropp mår fortfarande helt kasst. tror dock att jag misskött min diabetes alldeles för mycket. får helt enkelt sköta mig för det är jävligt jobbigt att må illa hela tiden, vara konstant hungrig och cptrött.

Jag har i alla fall haft en grym vecka. utgång i fredgas som var mycket trevlig och sen jobb på lördagen som bytter ut mot häng med Kim och middag nr 2.
på söndagen efter jobbet tog jag tåget till landet för att umgås med min fina familj. det var jävligt mysigt och dom 2 dagarna jag var där gick läskigt snabbt. åkte hem, jobbade och sen ut o dricka öl med kim och hans vädligt trevliga tjejkompisar.
nu har man ju mått dåligt i 2 dagar och det ska botas med mat, cissi, middag hos h&m och sen ännu en utgång. hehe


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0