Utkast: Juli 30, 2011

nu sitter jag här i finnboda och njuter av sommaren. njuter av att jag är ledig (!!!). vi har vilat lite, pratat om torsdagen och gårdagen. nu lagar cissi middag, sen ska vi dricka drinkar o viiiiin.
lena ligger ute o sover. hon o min mamma är precis likadana, så fort det är sol så soooolar dom. hela tiden. crazy people.
igår tog man en sväng till trädgårn, det var helt ok. det bästa var typ fireball! och självklart att bson var där. sen gick jag till snaps och på vägen träffade jag både david o maxie.
shottade lite på snaps, tog en svängom på dansgolvet, snackade skit med kim o jonas för att sedan gå in på kellys, gå runt o sen gå ut igen. då va kim så full att jag drog honom hem. herregud så snäll jag är som tar hand om honom.
ikväll ska vi hänga med andra fina killar.         mmmmmmyyyyys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0