mad world,

vet inte vad jag ska skriva egentligen. befinner mig nu på landet. kollade på nyheterna igår. en byggnad som hade sprängts i Oslo. "ojdå, jobbigt, konstigt" tänkte jag väl. och lite senare kunde man höra om att nån hade varit och skjutit på en ö med en massa ungdomar. 10 döda sa dom då. "det är ju som en skräckfilm" sa jag till Cattis. Satte på nyheterna halv nio imorse. stängde av vid elva, då orkade jag inte kolla mer. 85 döda, där majoriteten är 13-26 år. Mår dåligt och blir ledsen när jag tänker på det. usch, det är för sjukt!! den 32-åriga massmördaren åker bara ut till en ö, med massa ungdmomar på ett politiskt sommarläger.. och skjuter ihjäl så många han bara kan? börjar nästan gråta varje gång jag sätter på nyheterna. det här blogginlägget är skrivet av en som var med på ön och överlevde. hemskt att läsa, gråt-varning på den också.
nu ska jag gå upp och kramas lite med farmor. livet är så underligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0