JANUARI, JAG GILLAR INTE DIG

har ju faktiskt inte skrivit någonting alls sen vi kom hem från linköping och det är ju mer än en vecka nu.
på helgerna har jag så kul att jag helt enkelt inte har tid att blogga och på vardagarna är jag så jävla trött och uttråkad att jag inte orkar blogga. verklligen synd med tanke på vilka historier jag sitter inne på...

förstår inte varför januari måste va såhär? just nu finns inte ljuset i tunneln. det kommer, men alldeles för långt bort just nu. jättelångt bort faktiskt.
spel
pengar
kärlek.
har hört att man har en av dom sakerna. jag har då inget. jävligt underligt

återkommer när livet känns bättre och när januari är förbi. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0