this is the first day of my life i think i was blind before i met you,

idag började skolan. var mindre nervös än vad jag trodde jag skulle vara. har ju en sån härlig förmåga att jaga upp mig själv för minsta småsak. Hm. men det gick bra och verkar kul (Eller OKEJ, socialpolitik..kanske inte så kul.. eller inte tråkiga böcker om det varje fall). Sen har jag hängt med IDA och ADELA. vi har pratat om Adelas pojkvän (HEHE du måste visa honom dina roliga vänner) Adela har klippt mig, nu e jag fanemej korthårig. Men fint! Gillar inte långt hår längre. jag är en periodare. inte inom alkohol för det gör jag mest helatiden. Men hår. ibland vill jag ha längst hår i världen ibland kort. Skitsamma..
Nu skall här drömmas bra fina drömmar så jag orkar upp å SPRINGA imorn (tror jag ens på det själv att jag kommer img till å göra det? Får se imorn. måste skriva klart om socialpolitikstjossan också.
XoXo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0