pepptoppen!

jag är förjävla täppt i näsan, har ont i bihålorna, har ett huvud som vill sprängas typ nu, är sinnessjukt trött hela tiden, ont i högra sidan om magen sen i måndags, mår illa konstant och ännu mer när jag äter, har fortfarande ångest, sitter och ska börja plugga matte B just nu. Sannolikhetslära. Ska nog ta och räkna ut sannolikheten för att man ska må så som ska mår nu. Det blir dagens mission.. juste! Icke att förglömma är min hosta som jag iofs haft i snart två månader men som nu börjar gå mig på nerverna. Kommer antagligen hosta så mina lungor flyger ur mig snart. Men.. Håkan släpper 2 till extra konserter på circus i april. bilj släpps imorn å jag ska fanemej ha en bilj dit!!!! får jag en bilj imorn så kommer jag nog börja må bättre snart. är helt säker på att biljetter till håkan kan bota illamående, magsmärtor, etc etc.
XX.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0