oooooohhhhlalalajagvillhadig!

Satt och lyssnade på lite deppiga svenska låtar (fanfanfan med thåström är ju bland de bättre depplåtarna? Kollade samtidigt bilder från i somras. Blandade känslor! Saknar det och sommarn, men är glad att jag har så fina minnen därifrån. Men började såklart längta något så otroligt. Tror alla längtar lite extra i januari? Men kom på att jag ändå har sommarn att se framemot! Den har inte varit, utan den kommer att bli. Snart (Allt är relativt) Så då satte jag på en av mina favorit åhsommarfestdrinkarsol-låtar: Ulf Lundell - oh la la jag vill ha dig. Okej..töntigaste låten, med töntigaste låttiteln. Men den låten gör mig GLAD! Så nu ska jag gå och lägga mig i min säng. Läsa lite (inte socialpolitik, utan väljer nog en vanlig skönlitterär bok nu vill inte förstöra mitt härliga mood) Ledig imorgon men ska ställa klockan på lite tidigare så man hinner göra nåt av dagen.
XX.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0