one, two, three, four, five, six, nine, or ten money cant buy you back the love that you had then.

jag vet inte om det är som folk säger att våren är på väg. att det är vår i luften. men jag känner mig GLAD! inte för att jag känt mig så ledsen..men jag känner att nu är vi på väg här. nu är det bara februari (och mars men skriver jag det också låter det så mycket) vi måste överleva. och det blir nog en lätt match. det är måndag och jag har redan två helgrymma planer för helgen! på fredag ska jag äta middag hemma hos Bson med Ida och Karl. Lördagen är det festligheter. Då blir det till att ta på festblåsan och gå på fest hos Malins kompis Anton. Mmmhhhm!


xx.x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0