någon dag är jag din jakttrofe som du övergav någon dag kanske jag kör över dig här utanför

tisdag jobb. onsdag jobb. fick ett samtal av lunkan halv sju på morgonen när jag satt på bussen på G till jobbet. Han var full. Jag var nykter. Så klart!!!!! Slutade klockan tre. Då blev det till att tvinga hit Robert å Adela.. Vi kollade i hela 28 minuter på I rymden finns inga känslor. den verkade helt superduper. Vill se! Men jag hade laddat hem lite fel så det blev som det blev. Så då kollade vi Harry.P. Sen Super Mario i några timmar. Californication x2. Sen somnade vi. Vaknade och åt frukost till Madicken. Åkte in till stan. fikade med Elias. Sen kom Ida och Lunkan och joinade oss. När vi gick hittade vi Adela på vägen. Jag Adela Lunkan åkte hem hit. Kollade på bästa serien (Våra vänner liv <3). Nu är jag fast!!
imorgon är det fredag.
xx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0