JJ - LET GO

jag sitter uppe nu, en måndagkväll/natt och skriver klart det som skulle vara inlämnat i fredags. lite ångest? lite stressad? nejnej.
Så himla skönt att fika och prata av sig med Adela idag. det behövdes för oss båda! så himla tråkigt bara att vi ska tycka att livet är så jävla jobbigt just nu. fan, det går ju över men jag orkar inte när man är just uppe i det. Jag vill tycka att allt är fantastiskt, jämnt. La vita è bella liksom.

hatar att må som jag gör för min mage klarar inte av det. den strejkar nu och jag dör för jag hatar min mage när den inte vill samarbeta. helvete.


Så, slutklagat.


Kommentarer
Postat av: adel

duktigt att du görde, ida:)

2011-01-11 @ 10:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0