JÄVLAR VAD OKLART.

HEJ!
Igår hade jag och Ida en jävligt oklar kväll. Vi började med en klar middag hemma hos Ida. Laxpasta, rödvin och trevligt sällskap (HarryMalinAdelaLunkanIda&Jag då) Sen drog vi in till Amba och kollade på battle of the pole. Det va ganska tråkigt att se på massa tjejer hänga i en stolpe. Så då drack vi istället. Sen kom Max Simon och David, dom hälsade vi på sen gick vi in på vippen och shottade med Harry, försvann ner igen och hängde med Jonte etc. Sen tillbaka till vippen där BBs kompis började skrika på att jag hällt öl på henne, som jag såklart inte gjort. Rolig tjej! Så då fick vi komma in på vippen före henne HA! Sen är det lite fler oklara saker som hände tex att Ida fick mitt kort för att betala men hon glömde betala så bartendern blev skitarg och började skrika på oss. Så gick vi ännu en gång och hände med Jonte och co, och här bland alla RBV har vi tappat bort typ alla. Sen åker vi taxi (med typ asbra taxichaffis!) till Lundagatan och där dricker vi öl, spelar musik och Ida fäller en tår av oklara anledningar. Nu har jag gjort av med 1627 kr och ligger i min soffa och borde plugga men är alldeles för bakis...
XX.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0