JAG BORDE PLUGGA MEN SÅ SÅG JAG DEN HÄR LISTAN OCH TÄNKTE "JAG HAR ALDRIG GJORT EN SÅN FÖRUT SÅ NU SKA JAG NOG SLÅ TILL"

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
japp!
Har du några nyårslöften?
Sluta röka och lära mig att äta senap.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Bekanta från den gamla goda tiden i hökarängen
Vilka länder besökte du?
Sverige och Spanien
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
24 feb, 12 Juli, 31 Juli, 18 dec, 31 dec
Vad var din största framgång 2010?
att jag började plugga och hittils lyckats jävligt bra.
Största misstaget? 
allt dumt jag gjort mot mig själv och det är nog en hel del faktiskt.
Bästa köpet?
resan till barca och allt annat jag la pengar på i sommras ;)
Vad spenderade du mest pengar på?
helt klart alkohol och taxiresor
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina otroligt sköna vänner. på riktigt alltså! ni har gjort mig mest glad under året.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Säkert - dansa fastän, Robyn - Dancing om ny own, Tommy körberg - stad i ljus, Duck sauce - Barbra Streisand
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
gladare(!!!)
Vad önskar du att du gjort mer?
Jag har gjort precis det jag har velat det här året. skulle väl va att träna eller nåt sånt tråkigt då.
Favoritprogram på TV?
Våra vänners liv, PSL, rebecca och fiona
Vad gjorde du på din födelsedag 2010? 
Hade middag och förfest hos mig och sen var vi fulla på debaser. bästa.
Den bästa nya personen du träffade?
Lunkan skulle jag vilja säga men vi träffades inte för första gången 2010. Harry goran malin kanske? jag har liksom inte träffat några andra nya (??).



Kommentarer
Postat av: cissulla

datumen...vad hände? utveckla!

2011-01-04 @ 07:45:50
Postat av: iddaa

24 feb - en supersupersvinkall dag. aborten.

12 juli - BARCA

31 Juli - våran heldag. trääädgårn.

18 dec - födelsedag

31 dec - sjukt bra nyår

2011-01-05 @ 13:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0