åren har nog slitit hårdare på mig.

igår gjorde jag en sån där typisk Cissi-grej. Och även en ganska otypisk Cissi-grej. Den typiska hade med min oförmåga att åka buss och den otypiska min oförmåga att orka umgås med någon jag knappt känner i nio timmar. typ. haha. dagen började med att jag slog huvudet blodigt i väggen medan jag läste listan med all kurslitteratur. sen åkte jag in till stan. vi gick till 3 bokhandlar innan vi fick bege oss enda till skrapan för att köpa någon nörd-bok. sen promenad till hornsgatan och fika i flera timmar. bio, the town. den va bra! rolig och spännande. sen vandrade vi hela vägen till Fridays. en helt klart bra måndag. men sen åker jag till norra sköndal. när jag går av inser jag att jag inte har några nycklar hem, dom har jag ju lyckats låsa in. Och jag har inga linser eller glasögon så jag MÅSTE hem. Men ingen annan än jag har nycklar till porten så jag får åka hem till mamma och sova där. Jag får åka till Gullmarsplan, missar tunnelbanan med 1 sekund typ, får vänta i 10 minuter. Sen hinner jag precis med en buss i Slussen. Jag sätter mig på den och känner mig rätt nöjd ändå. Tills jag kollar upp och inser att jag åkt förbi Henriksdal och måste plinga för att gå av i Sickla Bro och gå hem. Så.. Den resa SL sa till mig skulle ta 19 minuter tog i själva värket 70 minuter. Tycker jag är jävligt dumt av SL att ljuga.
xx.

Kommentarer
Postat av: abdi

eller så har du blivit k...bam bam baaaaaaaaaaaaaam

2011-01-04 @ 15:09:40
Postat av: Idddiii

det sa jag också. vi känner ju dig cissi.. det gör vi

2011-01-04 @ 22:40:32
Postat av: cccppp

Va nej säger jag ju! jag va TRÖTT!

2011-01-05 @ 07:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0