ANDRA ONSDAGEN PÅ 2011 (FÖRSTA ONSDAGEN VAR JU FET)

jag börjar nästan tro att jorden ska gå under 2012 och det känns ju inte alls ok. då måste ju jag åstadkomma en jävla massa under det här året innan jag dör. shiiiit.
nä men seriöst.. mest lite ledsen över översvämningarna i aus. det finaste landet i världen typ (jaja jag har inte varit i hela världen) med dem finaste människorna. och så är ju Lisa där och det blir ju inte bättre av det. Akta dig för vattnet, lisa!

ingen skola på 4 veckor då. känns ju helt ok måste jag säga. Jag ska ju ta hand om gamla gubbar och tanter. jag är typ mest nervös över att jag inte ska trivas med min handledare. typ att hon är en bitter kärring (som vissa förskolelärare är). jag vill ha en glad och livfull person som ska lära mig allt hon kan.

Snatr helg och den ska spenderas med er antar jag. och lite 92or. höhöhöhöh.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0