UPDATE

Den här veckan har ju börjat lika bra som den förra slutade!
igår blev det skola på eftermiddagen och sen hem till cissi för att äta lite middag, fixa bilder till R och O present, kolla BB och sen joinade Adela och Simon. Vi såg The social network och jag blev lika irriterad som förra gången jag såg den. Varför kom inte jag på facebook? VA?

idag, lite mer skola, sen ungdomsmottagningen för påfyllning av ppiller. vi vill ju inte att ett till barn ska bli till heller! imorgon är det nämligen ett år sen. HERREGUD, vad tiden går snabbt. känns som det var igår jag satt på SÖS gynmottagning och ville dö.

Nu ska jag packa lite, städa lite och sen laga middag till min älskade mamma.
Dom på mammas jobb är så himla söta! dom ska allihopa äta middag tillsammans imorgon och sen se filmen Sebbe. en film för dom där socionomerna kan man ju tycka. 


puss
ps. det var -19 när jag gick till skolan idag ds.


Kommentarer
Postat av: a

tack ida..du fyllde ca 1 min av min dag

2011-02-23 @ 15:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0