time for heroes.

har faktist lovat Adela att skriva två inlägg idag. så.
idag har jag vaknat. ätit gröt (är en av få som faktist gillar gröt?). druckit kaffe. nu ska jag bara studera lite matematik, packa, ta en dusch. sen är det L to the inköping som gäller.
Sitter och letar efter ny/gammal musik också. sånt är ju alltid kul! Gillar när man hittar en låt som man alltid känner till så väl när den spelas men man har aldrig riktigt vetat vem/vilka som spelar låten eller vad titeln är. 
mer tankar och funderingar.. nä inga speciella just nu. hoppas att adela satt och klockade när hon läste det här inlägget också så hon vet hur många sekunder man fick förgylla hennes liv med idag då. hehe.
Fan vad jag är dålig på att packa? har tänkt tanken ett tag nu. men det är mycket skönare i soffan?
haha. hittade en låt som typ passar mig? Curly boys law [step aside].

hm hm hm. nä men. ett nytt inlägg kommer senare A! dont wooorrryyy beee haapppyyyy!
xoxo.

Kommentarer
Postat av: abs

sådärja! läst färdigt 1,07 min good wörk! vill också ta semester ge mig. nu skiner solen ute i kylan. ser jag genom mitt fönster vid mitt bord som jag sitter vid varje dag. hejsvejs

2011-02-24 @ 13:14:11
Postat av: babs

jag gillar också gröt, men äppelmos

2011-02-24 @ 16:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0