READ MY MIND

sjuk kväll ändå. började med lite häng hos rikard med max och dave (och självklart lite rödvin). sen stromade sköndalsmänniskorna in. alltså vad fan.. jag vet inte ens vad jag ska säga. in på toa och dra lite koks, det är ju normalt. ne men fyfan vilka äckliga människor! jag blir så rädd att gulliga söta fina rikard ska bli en av dom. 
jag max och dave satt mest och snackade skit och umgicks som "på den gamla goda tiden". sen drog jag och dave ut och det var en riktigt bra kväll ändå. lite malmen där jag träffade på ett gammal hångel, haha! och sen skulle vi till kleins men jävlar vilka puckon det var utanför. vi ville helt enkelt inte gå in. vi tog liksom temple istället, som är sämst. 
men han hann berätta både det ena och det andra som jag inte visste och han fick en fin påminnelse om fina cissi. 

nu ska jag äta och kanske sova?
fint som snus.


Kommentarer
Postat av: jebena

ååå berätta för mig också!!!!

2011-02-19 @ 09:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0