olyckligt kär i ingen speciell

i brist på ord lägger jag upp en random bild. sitter och lyssnar på sweet chariots (dom som gjorde låtarna till våra vänners liv). blir sugen på att se ett avsnitt. dricker te. har en mugg som typ rymmer 1 liter. fast har just nu spillt ut cirka en tredjedel. klantig som man är.. vill ha vår. så där när man går till bussen en dag i april och det är plötsligt 10 grader och allting luktar gott och blommor har börjat komma upp här å där å en fjäril flyger förbi och man tänker shit jag klarade det. jag överlevde en vinter till! jag sitter och skjuter upp plugg också. bordebordebordemåstemåstemåste. läser hellre silverfiskens gamla blogginlägg. från 2005-2006. det är så bra. hans blogg var den första jag började läsa och den jag följt nu i sex år. sen gör jag inte så mycket mer. det får räcka för idag.
xx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0