MIDDAG HOS VICTOR BENGTSSON (KÄRT BARN HAR MÅNGA NAMN)

snart ska man ju iväg på middag hos bson och det kommer ju bli hur roligt som helst för det har man alltid med kalle och victor. dock är jag så satans uttråkad, ska inte gå hemifrån förens om 45 min.
undra vad som bjuds? hoppas virrelito är bra på att laga mat.
kanske blir en liten utgång på det också? hmhmhmhm.. jaa.

en vecka kvar på praktiken (känns trist, för jag börjar verkligen gilla det där stället nu) och sen blir det skola ända fram till i höst då det blir lite praktik igen. tjohej


nä men nu ska jag väl tagga till lite och kanske börja gå va. eller ja om 20 min i alla fall. jävla skönt att man har gångavstånd till victor. höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0