jakten på lycka!

innan jag somnade igår tittade jag på två avsnitt av jakten på lycka (sen tog batteriet i datorn slut. och jag är lat) bra serie! det där att tänka sig lycklig, det tror jag på. som att man ska skriva ner tre bra saker med ens dag varje dag. ibland hamnar man i små svackor och har så svårt att komma på bra och roliga saker. att vara nöjd glad lycklig. jag brukar titta på kort då. så ser man hur bra man haft/har det. och sätta på musik som gör mig glad. just nu lyssnar jag på Miss Li - ba ba ba. Blir man inte glad av den så.. (okej texten kanske inte är så uppmuntrande? strunt samma) så..musik..och bilder (från afrika)

har stödstrumpor på mig! haha!

Såg en sköldpadda och tvingade Cattis att hoppa ur bilen och ta upp den så jag fick klappa :D

Såg noshörningar och skrek "Sexy assssss!!" Tänkte inte på att det var på engelska, trodde typ det va svenska. så dom andra i bilen fattade ju vad jag skrek. och skrattade åt mig. och min familj..skämdes väl lite?

blev gladast i världen när jag fick se mitt favvodjur flodhäst.

Frågade om 1 apelsinjuice på flyget. Fick tre olika. Cattis fick ingen.

kanske världens fulaste fisk? kolla näsan. ha ha ha!!

Det var himla fint i kapstaden. Speciellt från taffelberget.

Restauragen på vårt hotell. typ 20 våningen. Och restauragen snurrade! askoolt ju. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0