JAG VET VILKEN DY HON VARIT I.

älskade fredag! har varit med mina små trollungar idag. vi skulle leka på kulturhuset, men det var stängt. BARA IDAG. så typiskt. så vi gick på bio och såg Trassel istället. Det var en väldigt bra film, men vägen dit och ifrån är en saga i sig..  sen mötte jag upp deras mor och Johanna, lämnade över dom och träffade Ida. Promenad från stan till söder. snackade skit om allt och alla (Eller mest om klass 9a som går att ses på svtplay nu)
nu sitter jag här i min soffa och ensamhet. dricker kaffe. och ska snart fixa mig för att ta mig till sjöstan. blir finmiddag hemma hos Victor. Ska bli himla himla kul!
x0x0x0.
ps. glad över att jag börjat skriva som en tok. äntligen kan man komma ihåg saker! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0