jag ramlade in på nåt diskotek å sen ramlade jag ut så vitt jag vet å jag ramlade omkull å tog mig upp å sen ramlade jag omkull igen.

det där om att ramla.. att ramla på ett offentligt ställe upplevs ju som något väldigt pinsamt. Men varför? Vad är det som är så pinsamt med att ramla? Måste få ett svar på denna fråga. Adela, Ida, Lisa? Hjälp? Vart ligger pinsamheten i att ramla? Och nej jag har inte gått å ramlat nu (även om det kanske inte förvånat någon).
& jag ramlar kär i dom som inte ens vet vem jag är.
xx

Kommentarer
Postat av: abdi

jag har en teori........det är pinsamt för att man tappar kontrollen, och när man tappar kontrollen gör man ofta bort sig. tex med alkohol.. människan vill alltid kunna kontrollera situationen men det kan man inte när man ramlar. jag är så klok. heja mig

/självgod

2011-02-02 @ 20:06:34
Postat av: Anonym

Allt är dom skadegladas människornas fel. Dom skrattar ju år en!

2011-02-02 @ 20:30:50
Postat av: Anonym

den bästa glädjen!

2011-02-02 @ 20:55:28
Postat av: C

Mm tänkte också på det där med kontroll. Vi

Får ta detta under ett glas rödvin.

2011-02-02 @ 22:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0