JAG ÄLSKAR ATT LIVET KÄNNS SÅ JÄVLA BRA ÄVEN FAST JAG ÄR BAKFULL OCH INTE HAR DUSCHAT

åhmen lite bakfull jag varit idag då. förstår fan inte hur jag kan va så här bakfull idag och efter amba för 2 veckor sen mådde jag skitbra. hur går det ihop!??!? jaja

kvällen började ju som sagt hemma hos victor, som bjöd på fajitas(?). riktigt gott var det i alla fall och så en massa rödtjut på det.
Kalle och Victor är så jävla fantastiska människor! så himla roliga och härliga. synd bara att vi inte ses så ofta, men det SKA det fan bli ändring på.
sen drog vi in till stan pga vissa omständigheter. vi orkade väl helt enkelt inte med kvällen skulle förstöras så vi drog in till fasching och mötte uppe goran, harry, malin, tobias och tomas. så himla fint med killar från umeå alltså. kan fan itne bli bättre. alla är jävligt söta också!
lite segt till en början va men sen så blev alla fulla och då skulel vi ju självklart dansa. dansa dansa dansa. även himla kul att jag säger en sak och sen gör en helt annan. jag är ganska dålig på att lyssna på mig själv tydligen och han med för den delen.

snart kommer nog cisis hit. hon är ju liksom offline på facebook så då borde hon va påväg hit. blir lite middag, lite återställare och sen möter vi upp malin för feeeezt hos anton. kommer nog bli jättekul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0