JA JA JA JA

hade en otroligt jobbig morgo, jag försov mig nämligen och var tvungen att springa till tvärbanan och sen missade jag tunnelbanan och så kom jag försent. herregud. och så hade vi lektion med nån annan jävla klass som var mongon hela högen. vi andra kollade på varandra med menande blickar i 4 timmar. Jag förstår inte varför vissa ställer så ofantligt korkade frågor? eller bara sitter och säger "jaaaaa, men visst!" "eller huuuuur". fan håll käften och lyssna istället.

ikväll har jag fikat och ätit middag med david. jävla rolig kille det där alltså, synd bara att jag glömmer det i mellan åt. men de tär ju faktiskt mer hans fel än mitt.
vi snackade nog igenom det mesta och dem flesta.

och varför ska lägenheten i Solna va så jävla dyr 5.400 jävla spänn för en etta liksom. inte okej.
nu håller man ju tummarna för att den andra bruden hör av sig också. SNÄLLAAA!!!!?!??!


PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0