DET SOM HÄNDER I LINKAN STANNAR I LINKAN.. OCH BLOGGEN

jag vill inte ens skriva det här inlägget men jag måste för 1. komma ihåg hur dum i huvudet jag faktiskt är och 2. för att du ska ha nåt att skratta åt.
det är i alla fall lördag idag och jag vill typ dö lite grann.
vaknade upp och visste absolut inte vart jag va, sjukt äckligt. borde ju typ egentligen bli rädd och vilja gråta lite men jag är ju ganska sjuk i huvudet så jag skrattar istället åt mitt miserabla liv. h e r r e g u d. jag vände mig i alla fall om och fick se gustav ståhl bakom mig. jahapp. skönt att man kommer ihåg att man gått från flamman. skönt att man kommer ihåg nåt i överhuvudtaget. men åååååååååååååååååh.

men jag är ju ändå ganska skön som vet hur jag kommr hem. gick till konsum, handlade frukost och sen hem till robban. skulle ladda telefonen men juste.. DEN HAR JU GÅTT SÖNDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ville dö.
skulle gå in till oliver för att få lite tröst hos cissela (robban den elaka jävelns vill bara sova) men hon är fan inte hemma hos oliver. hon är borta. lite jobbigt för jag kan ju inte ens ringa henne.. för robbans telefon är borta. hahahahahhaha. jag vill dö igen, fast mest av skratt.

äh. nu ska jag gissa vart hon är och jag kommer ju troligtvis ha rätt. jag har alltid rätt. på allt. med allt.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0