BA LITE SÅDÄR

igår gick jag ej till skolan av flera andledningar. lite ont i halsen, trött och försov mig.. igen. herregud. inte ok.
jag hade i alla fall en mysig kväll med Malin och därefter Lunkan (som egentligen bara ville ha nära till jobbet).
nu sitter jag här i soffan och har både bok och anteckningar bredvid mig, men jag orkar inte riktigt läsa om tumörer och nerver just nu.
Jag lyssnart istället på musik som får mig att tänka på sommaren. det snöar ute så jag måste bli lite glad och det blir man ju när man tänker på sommar?

fredagen är här och jag är så himla pank. 149 kr på kontot. känns ju.. bra. men det är nog bra att ta det lite lungt för en gångsskull med tanke på att vi ska till linköping nästa helg. och man vet ju hur dom helgerna brukar sluta!





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0