ÄLSKADE

nu har jag kommit hem igen från ännu en fantastisk helg i Linköping. men den här helgen har kanske vart snäppet värre än alla andra? vet inte. kan bero på att jag fan har lyckats med knäppa saker.
lördagen blev ju ganska skön ändå. det var track på hög nivå och bara allmänt roligt när alla är bakis. Cissi kom ju hem och då blev viu glada så då gick vi och hämtade max hos carl-johan och sen tog vi med dom två hem till päsa för att hämta robbans telefon.
lite matinköp och sen hem till robban igen för häng som sen gick över till förfest. och sen tog vi oss äntligen till efterlängtade NH. dock lite dåligt med folk, men vafan vi träffade ju ändå på anna dahl och anna ottosson.

idag har vi mest gjort ingenting typ. åt lite pizza och typ kollat på film.

ne fan jag är så himla glad över att jag har så roliga och härliga vänner. vi har alltid så jävla kul när vi är i linköping, typ inte tråkigt en enda sekund?
men nu när jag kommit hem och ligger i min egna säng och tänker så blir jag mest bara ledsen. jag vill inte va hemma och ha tråkigt (och självklart ledsen över min telefon. fyfan!!!).
jag vill mest va med dom jag tycker om och skratta åt alla sjuka saker max säger och tycka att det faktiskt är kul när någon lyfter upp en för att visa hur liten man faktiskt är.


äh vadfan.
ny vecka, nya tag.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0