& vi ska sluta när planeterna stannat jag lovar och svär det blir bra.

fick en hemsk uppgift i skolan idag. vi ska analysera och skriva skriva en rapport utifrån 7 sidor transkriberad intervju som är från vår föreläsares doktorsavhandling. till på torsdag.. 2 dagar på oss alltså. men vad kul. helst med powerpoint presentation också. tror han är väldigt överförtjust över sin egna doktorsav.. MmM. spännande. 

det är ISKALLT UTE!! ska tydligen snöa i veckan vilket oroar mig mycket. hur ska jag kunna cykla? till skolan är det raksträcka - uppförsbacke - raksträcka - nedförsbacke - slingerväg; FRAMME. alltså. kommer inte gå att cykla i snö.. ska man behöva GÅ till skolan som en annan medeltidsunge? jaja.
har gjort någonting idag som jag nog inte gjort förut? insett att man inte bara kan sitta och vänta på att saker och ting ska ske, utan att man kanske måste göra saker ibland för att det ska bli så. så då gjorde jag det. har inga förväntningar eller nåt alls, vill väl bara att någonting ska hända.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0