näst sista veckan 2011

den senaste veckan har varit mycket bra. har hunnit med skola, varit på stan, varit ute en sväng, varit väldigt glad och firat jul såklart.
måndag: pluggade och åt en väldigt god middag hemma hos min syster.
tisdag: skola, skrev sista provet. fick förvörigt mvg på sista kursen, sjutkligt nöjd med det! sen gick jag på bio med cissi, oliver och cornelia. MYS.
onsdag: tog det väldigt lungt, fick äntligen träffa lisa och malin igen! hade det väldigt roligt hos calle, på bara vi och baba sonic.
torsdag: var bakfull, åt thai, kollade skidfilmer (ne vet inte...), åkte till landet och hängde med mormor.
fredag: en sväng till sandviken och långpromenad i snön på landet.
lördag: firade juuuuuuul! åt åt åt, kollade tv, åt, öppnade julklappar, däckade.
söndag: åkte spark, läste "jag är zlatan", kollade på film och åt lamm.
måndag: vaknade upp till lunget efter stormen. jävlar vilken storm det var! en massa skog bakom huset ba låg ner. haha mycket roligt! och sen 97 års kalas i sandviken.

kollade mina mail när jag kom hem och blev så himla glad. både för mina betyg och mailet från HIA. så nu håller vi alla tummar i världen för att jag ska få jobba på st göran!!!!







typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0