2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jobbat inom vården!

Har du några nyårslöften?
inte än. får se om jag kanske kanske ska ha nåt under nästa år.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
två av mina klasskompisar och en gammal jobbarkompis. mycket fina barn :)

Vilka länder besökte du?
räknas Åland...? haha

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
25-26 februari, 29-30 april, 24 juni, 2 Juli, 9 december, 20 december

Vad var din största framgång 2011?
att jag har fått så bra betyg, att jag gjort väldigt bra ifrån mig på båda mina praktiker och att jag flyttade hemifrån.

Största misstaget?
misstag och misstag.. allt jag har gjort under året har ju inte varit supergenomtänkt

Bästa köpet?
mina möbler och att jag lagade min iphone 2 gånger (värt nästan alla pengar i världen juuu!!)

Vad spenderade du mest pengar på?
alkohol och mat.. som vanligt

Gjorde någonting dig riktigt glad?
jag blir oftast ritkigt glad va med vänner och med mina vänner.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
veronica maggios hela satan i gatan skiva, SHM - save the world, eric amarillo - om sanningen ska fram, timbuktu - resten av ditt liv, ansiktet - x, den svenska björnstammen - vart jag mig i världen vänder, adele

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
typ samma. fast hösten har inte varit lika glad tror jag?

Vad önskar du att du gjort mer?
jobbat (pengar pengar pengar)

Favoritprogram på TV?
ensam mamma söker, danne och bleckan, klubben, så mycket bättre, musikhjälpen, greys anatomy

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
åt middag med min familj

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
as coooool?

Den bästa nya personen du träffade?
Kim! vi ahr ju gått igenom alla stadium av relationer på bara några månader. riktigt bra gjort!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0